Draagvlak verwerven voor je ideeen lijkt simpel, maar er komt veel bij kijken. Hoe zorg je voor effectieve communicatie naar je stakeholders? En hoe maak je ‘naam’? Lees er meer over in dit kennisdossier.

Concreet aan de slag met storytelling 

Hoe vertel je mensen die nog niet bij deze burgerenergiebeweging zijn aangesloten het grotere, gemeenschappelijke verhaal? Hoe laat je zie dat de beweging groter is dan alleen jouw lokale energiecoöperatie of initiatief? En welke woorden kiezen we om hen te raken? 

Gebruik deze basis voor jouw verhaal

Doelgroep kiezen: Ledenbestand verjongen en verbreden

De doelgroep zelf aan het woord met tips om je ledenbestand te verjongen. 

Lees verder

Doelgroep kiezen: Richt je op de vrouw

Consumenten worden dagelijks overspoeld met informatie en commerciële uitingen. Hoe kun je binnen deze datawolk woningeigenaren toch aanzetten tot verduurzaming van hun woning? Richt je op de vrouw! 

Lees verder